

Machtigingsformulier
Wilt u dat iemand anders uw medicijnen komt ophalen?
Of dat iemand anders namens u voor een uitslag kan bellen?
Dan moet u hiervoor toestemming geven; dit doet u door het formulier te downloaden, in te vullen en beiden te ondertekenen.
Download hier het machtigingsformulier
Indien wij in het bezit zijn van de gegevens zullen wij dit in uw dossier verwerken.
Inschrijfformulier
Belangrijke informatie voordat u het inschrijfformulier invult!
Als u in Nispen of Wouwse Plantage bent komen wonen is het mogelijk om in onze praktijk ingeschreven te worden.
Bent u in Roosendaal komen wonen en heeft u geen huisarts, dient u eerst telefonisch contact op te nemen met de praktijk (0165-365258).
Indien u al een huisarts heeft in Roosendaal is het NIET mogelijk om in onze praktijk ingeschreven te worden.
Werkwijze indien u ingeschreven kunt worden in de praktijk:
Download hier het inschrijfformulier
Print het inschrijfformulier, vul dit in en geef dit samen met een kopie van uw ID bewijs en verzekeringspas af bij de assistente.
Indien u tijdelijk in Nispen verblijft (bijv. op de camping) en medische zorg nodig heeft vul dan onderstaand inschrijfformulier in:
AVG/privacy wet
Vanaf 25 mei 2018 geldt de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Dit betekent dat vanaf die datum dezelfde privacyregels gelden in alle landen van de Europese Unie.
U staat sterker
We delen allemaal steeds meer informatie, soms bewust, vaak onbewust. De AVG geeft u meer bescherming in dit digitale tijdperk. Met de komst van de nieuwe regelgeving staat u sterker in het beschermen van uw (online) privacy.
Heldere informatie
Onder de AVG hebben organisaties een informatieplicht. Zij moeten u als nieuwe of bestaande klant, patiënt, cliënt etc. dus duidelijk informeren over wat zij met uw persoonsgegevens doen. Bijvoorbeeld via een heldere online privacyverklaring.
Hieronder kunt u inlezen wat de privacyverklaring voor u als patiënt bij Huisartsenpraktijk Nispen inhoudt.
Ouder dan 18 jaar:
Vanwege de nieuwe privacywet dient iedereen boven de 18 jaar zelf contact opnemen met de praktijk.
Indien dit niet mogelijk is dan kunt u een machtigingsformulier in vullen en inleveren bij de balie.


Klachtenregeling
Alle medewerkers van onze praktijk doen hun uiterste best om u de juiste zorg en hulp te geven.
Desondanks kunnen er toch klachten ontstaan; het beste is om dit rechtstreeks met de desbetreffende medewerker te bespreken. Als dit niet lukt kunt u schriftelijk een klacht indienen t.a.v. Dr. Dom.
Wij zullen er alles aan doen om klachten op te lossen.
Huisbezoeken
Indien u om medische redenen niet naar de praktijk kunt komen, is het mogelijk een huisbezoek aan te vragen. Huisbezoeken dienen voor 10.00 uur in de ochtend te worden aangevraagd.
In de praktijk zijn betere mogelijkheden voor onderzoek en behandeling. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.
De huisarts rijdt de huisbezoeken meestal tussen 13.00 en 15.00 uur. Deze tijden kunnen afwijken.
Spreekuren
Spreekuur huisartsen:
U kunt elke werkdag in de ochtend bellen voor een afspraak bij de huisarts. De assistente zal u vragen naar de klachten en urgentie om de juiste tijd in te schatten voor het consult. Een consult is 10 minuten, indien u meer tijd nodig heeft, geeft u dit dan bij de assistente aan. Er kan niet meer dan 20 minuten per dag voor u ingepland worden. Visites dienen voor 10.00 uur aangevraagd te worden.
Het is ook mogelijk om online een afspraak te maken via uw MijnGezondheid.net account
Spreekuur Colinda (praktijkondersteunster):
Colinda is aanwezig op dinsdagochtend en woensdag de gehele dag. Zij heeft haar eigen spreekuur voor o.a. patiënten met diabetes, longproblemen en mensen met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten. Ook heeft zij een telefonisch spreekuur op haar werkdagen tussen 12.00 en 12.30 uur.
Spreekuur doktersassistente:
Bij onze doktersassistente kunt u een afspraak maken voor o.a. bloeddruk meten, injecties, oren uitspuiten, wratten aanstippen, uitstrijkjes en ECG’s. De doktersassistente heeft elke middag een spreekuur.
Het is ook mogelijk om online een afspraak te maken via uw MijnGezondheid.net account
Een gemaakte afspraak dient minimaal 24 uur van tevoren afgezegd te worden, anders wordt deze aan u gefactureerd!
Bloedprikken
Wij werken samen met Dokter&Diagnostiek, in samenwerking met DVU Eindhoven.
Bloedprikken is uitsluitend op afspraak. Afspraken voor het bloedprikken kunt u met de assistente maken.
Het is niet mogelijk om met een SHL of Bravis formulier bij ons te laten prikken. Met deze aanvragen kunt u terecht bij andere priklocaties, deze staan op het formulier aangegeven.
Indien u na het spreekuur bloed moet laten prikken, kan dit in veel gevallen tussendoor gedaan worden.
Indien u om medische redenen niet naar de praktijk kunt komen, is het mogelijk om een afspraak te maken om aan huis geprikt te worden. Geeft u dit aan bij de assistente.
U wordt geprikt door vaste medewerkers van onze huisartsenpraktijk.
WIJZIGING:
Belangrijke informatie als u bloed laat prikken of bijvoorbeeld urine laat onderzoeken.
Bent u verzekerd bij Zilveren Kruis, De Friesland, Interpolis, FBTO, Pro Life of ZieZo, dan:
- Krijgt u binnenkort een rekening van Stichting SofaLab voor (bloed)onderzoek.
- De rekening dient u binnen 30 dagen te betalen.
- De rekening kunt u doorsturen naar uw zorgverzekeraar.
- Uw zorgverzekeraar maakt vervolgens het bedrag aan u over of verrekent dit met uw eigen risico.
Vragen over deze rekening?
Om uw huisartsenpraktijk te ontlasten verzoeken wij u, om uw vragen te mailen naar: vragen@labfactuur.nl
U kunt ook bellen met onze Servicedesk via 088 – 488 04 22. Bereikbaar op maandag en donderdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.